Sivut

22.3.2014

Hyvän mielen jakajat

"Toisen ihmisen sanoilla voi olla mieletön merkitys. Olin jo ajatellut koko agilityn lopettamista, koska homma vaan ei kulkenut. Tänään sain kommentin jonka vuoksi hautasin lopetusajatukset ja suuntaan aivan uudella innolla eteenpäin. Kiitos sinulle treenipari sanoistasi :) Positiivisia sanoja kehiin, se voi muuttaa isojakin asioita!"

Törmäsin viime viikolla Facebookissa ylläolevaan tilapäivitykseen. Ja minä olin se treenipari!

Voi vitsit, miten iloiseksi tulin. Näinhän sen pitäisi mennä. Sanotaan hyviä juttuja toisillemme, ilahdutetaan ja kehutaan, kun aihetta on.

Vaikka positiivisilla sanoilla ja teoilla on välillä isokin vaikutus, ne jäävät helposti sanomatta ja tekemättä. Se on turhauttavaa. Niin monesti olen itsekin ilahtunut moneksi päiväksi jostakin mukavasta sanasta, kommentista tai jopa ihan vaan oikeaan hetkeen tulleesta hymystä. Näitä pieniä hetkiä voisi itsekin jakaa paljon enemmän.

Tässä(kin) suhteessa minulla on paljon opittavaa Valosta. Se saa aikaan monta hymyä ja hyvää mieltä minne ikinä meneekään. Haluaisinkin sen takia, tai ehkä vain hetken mielijohteesta, kiittää kaikkia teitä lukijoita ja kommentoijia koko sydämestäni! Te olette saaneet minut monen monta kertaa iloiseksi. Visertelen edelleen ihastuksissani "heei mä oon saanu kommentin" ja olen lapsekkaan innostunut jokaisesta tykkäyksestä. Sähköpostitse tulleet kyselyt ja yhteydenotot ovat nekin jääneet mieleeni ja olen niistä kaikista kovin kiitollinen.

Blogin kirjoittaminen on ollut todella mielekästä puuhaa. Olen saanut purkaa ajatuksiani, tallentaa hienoja hetkiä ja tutustua muihin samanmielisiin. Olen opettanut ja etenkin oppinut. Itkenyt ja nauranut. Negatiivisia kommentteja minulle ei ole tullut lainkaan, ja siitä minä ja pieni blogini olemme todella onnekkaita. Palautetta ja kritiikkiä saa toki antaa, mutta se onkin jo eri asia.

KIITOS siis teille, ihanat lukijani. Saatte hymyn huulilleni.

4 kommenttia:

  1. Kiitos itsellesi! Blogisi on myös usein saanut hymyn huulilleni. :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos sinulle blogista ja hyväntuulisista päivityksistä! Kun huono mieli yllättää lukijan, voi katsoa bannerikuvasta Valon pentukuvaa ja on taas paremmalla tuulella!

    VastaaPoista
  3. Pentukuvilla vasta iso vaikutus on! Kiitos kaunis :)

    VastaaPoista